شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
۰ نفر

اگر در سخت ترین بازی فصل برای پرسپولیس، رقبا نمی‌توانند فاصله امتیازی خود را کم کنند در انتظار کدام بازی برای این اتفاق هستند.

داربي

همشهری آنلاین، در هفته  نوزدهم  لیگ برتر، جایی که داربی شهر تهران برگزار شد همه منتظر از  دست دادن امتیاز توسط صدرنشین لیگ بودند. اتفاقی که در نهایت افتاد و پرسپولیس دو امتیاز از دست داد. اما نکته مهم نتیجه رقبای این تیم بود. استقلال که رقیب مستقیم پرسپولیس بود و در دقایق پایانی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد. نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس یعنی سپاهان در شرایطی که می‌توانست به سه امتیازی پرسپولیس برسد با تساوی برابر نفت مسجد سلیمان این فرصت را از دست داد.

تراکتور دیگر مدعی این فصل هم که تا دقیقه 90 از گل گهر قعرجدولی با یک گل عقب بود تنها با یک امتیاز به تبریز برگشت و پدیده و نفت آبادان هم که شکست خوردند.  نکته حالب توجه این است که بعد از هفت برد، پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد و تمامی رقبا تعارف این تیم برای نزدیک شده به صدر جدول را از پس می‌زنند. اگر در سخت ترین بازی فصل برای پرسپولیس، رقبا نمی‌توانند فاصله امتیازی خود را کم کنند در انتظار کدام بازی برای این اتفاق هستند. 

برای کم کردن  فاصله خود با پرسپولیس و ربودن قهرمانی از چنگ این تیم در همین هفته‌ها و همین بازی‌ها باید تلاش کنید تا بعدها از مهندسی لیگ نگویید.

کد خبر 483058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد CA ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    0 0
    اخه شما چقدر ضد پرسپولیس و فوتبال هستید. چرا از پرسپولیس بدت میاد . نکن این کارها را. تشویق کنید از منفی بودن فوتبال پیشرفت نمی کنه